Boxy eli laatikko eli paita


Joji Locatelli: BOXY
Lanka: Uncommon Thread Everyday
värissä Baby Elephant Walk
350 g



 Jos ken kaipaa oikein hyvää neulepaitaa, minä ja aika moni muu tämän Boxy-paidan neulonut voi varmasti suositella. Se on ollut jonossa jo pitkään, ja nyt, vihdoin aloitettiin kaverin kanssa samaan aikaan. Mä halusin välttämättä harmaan, vaikka aina sorrun lankakaupassa kirkkaisiin väreihin,mutta nyt piti saada sellainen, joka käy kaikkien muiden harmaideni kanssa...... Sinillä on yks ihana sininen, ja siitä tulee kans hi-a-no!

Mun nimimerkki on tähän asti ollut jotain sen suuntaista että monta paitaa neulonut mutta aina kaappiin jääneet on ne. Boxy ei jää, vaikka sen valmistuttua tulikin pikku kriisi, että huono tuli. Liotin ja pingotin, ja se ryppypino alkoi näyttää jo paremmalta, mutta kokeiltuani ylle olin vakaasti jo lahjoittamassa paitaa pois jollekin sopivammalle. Mutta ne mun kamut, ne sanoi, että se on just hyvä, ja sitten aloin itsekin nähdä, että onhan se. Ja pehmee, mukava ku mikä.


Kommentit

Suositut tekstit