Boys Winter Spring Line Collection 2012 Dino/Lion Spirit by Salla the Straight Mittens



Meinasin suureellisuuden puuskassani loihtia kansainvälisen
huippunimen tälle mallistolle ihan ulkomaan kielellä, mutta en sit tiiä,
jotenkin se jännästi paisui....

Olen nähkääs kuulkaas i alla fal kehitellyt tässä viime aikoina tällaisia mistä boyssit vois enempi tykätä. Jonkinlaista aatetta mutta kuitenkin pelkistettyä mallia ois tarjolla. Sain kaks kpl kummipoikia poseeraamaan, eikö ole uljasta eikö! Mutta on nää kuitenkin aika unisex toivoakseni kans.



Siniset on vähän niinku merihenkistä kenties. Ja vihreäiset tavottelevat lohikäärmeyttä. (Vai kumpi se nyt on, mulla menee aina lohikäärmeet ja dinosauriit sekasin). Suomuja ja kaikenlaista kiemuraa joka tapauksessa.

 

Ja sitten jellonahahmoa. En ole saanut vielä lapsuja tehtyä, mutta tulossa on, samoin kuin vähän muitakin väriyhdistelmiä kans. Tässä tuleva suklaatehtailija ikioman kilpparin kanssa.


 

Kommentit

  1. Oih, teillä on kuule tosi hyvä kamera kans! Mä en ikinä onnistu saamaan kuvista noin kivoja.

    Miina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On hyvä kamera kyllä, mä en vaan oo niin huippukuvaaja kuin eräät... Mut tässä nyt onneks on niin kuvauksellista porukkaa!

      Poista
  2. Kauheen kiva, etenkin toi ulkomaalainen nimi vakuutti mun! Hyvä Salla. t. Saara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, onhan siinä kivaa sellasta suuren maailman kaikua.

      Poista
  3. Voi vitsit! Tollaset upeet oot tehnyt tosta vaan! Waaaauuuu.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit