Yks hyvin hyvin väsynyt pöllö


Lukija - pöllö, pöllö - lukija. Nyt kun esittely on suoritettu, niin eikö ole ihan söpö pöllö? Se on vaan todella kova tyttö nukkumaan, nukkuu missä ja milloin vain, ei paljon piittaa mitä muut sanoo. Ihanaa, sanon mä.


Puutarhassa on kaikkein parhain nukkua, kivan viileetä mutta lämmintä. Häntä ei hyttysetkään piinaa. Epäreilua, sanon mä.


Tämä pöllö on virkattu afrikankukista. Niihin löytyy hyvä ohje esimerkiksi täältä. Helppo on, mukava virkata, sanon mä.


Oishan se somaa ottaa torkut riippumatossa. Ehkä minäkin vielä otan tänä kesänä. Tai puussa. Krooh pyyh, sanon mä.


Pöllön ohje sen sijaan on kalliilla rahalla, neljällä eurolla, ostettu Ravelrystä. Kukkia tarvitsee yhteensä 34, ja sitten alkaa se jännittävin osuus: miten ihmeessä niistä tulee tällainen otus. No, jotenkin mystisesti se tapahtui. Virkkasin ja väkräsin, ja sitten edessäni nukkui jättiläispöllö. Aika homma siinä oli, siis lähinnä tuossa kokoamisessa, mutta kukkia oli hauska tehdä. Suosittelen pehmeästi. Kiva päiväunikaveri, sanon mä.


Kommentit

  1. Montako viiden terälehti kukka palaa ja montako kuuden palaa tarvitaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei kun en muista yhtään! Toivottavasti löydät jostain. Kuuden palasia oli vain muutama, mutta en tarkkaa lukua muista. :)

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit