Grandmothers squares, you know



Hei, mua ihan jännittää kun oon vaan lomaillut ja melkein unohtanut miten virkataan. Mutta en sentään, vaikka en edes viikkoon tehnyt mitään. Outo tunne. Mutta nyt tuli ihan sellanen tuntu että nyt täytyy tehdä näitä neliöitä, jotka on tietty ihan in ja pop näinä päivinä, mutta syystäkin, ei sen puoleen.

Mä olen virkannut isoäidintilkkupeiton viimeksi kymmenen(10! totta se se on!) vuotta sitten. Pikkasen piti vaklia ohjetta mutta kyllä se muistui mieleen, ja näähän on just parhaita tehdä.

Mä en vaan tiedä mitä mä näistä teen. Ideoita/ideer? Yläkuvassa ois mustavalkoo, se ois tietty tyylikäs, mutta onhan värit kans aina. Teen ehkä kaikki nää Miami-langat loppuun, niin kahtotaan mitä niistä sit tulee. Vilttii, kassii, bikiinii.......? Auttakaa.




Tässä on yks inspiraatio, Present-vauvan ikioma peitto, Anna-tädin tekemä ja hieno ku mikä. Kesään just parasta puuhaa virkkailla neliöö, tai ainakin Suomen kesään, tai ainakin normaaliin Suomen kesään. Epänormaaliin ottaisin jo melkein puuvillalankaa.

 
Posted by Picasa

Kommentit

  1. Mun mielestä virkatut neliöt on ihan parhaat noissa peitoissa, mutta voithan tietty tehdä itselle sellaiset bikinitkin kesän uimareissuja ajatellen... Tarzanin Janen innoittamana ehkä? Tai sitten teet tyynynpäällisen. Tai sen laukun. Tai kaulahuivin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Peitot on kyllä parhaita. Tässä taitaa käydä niin että tulee tilkkuja kauhee kasa... toivottavasti niistä jotain sitten syntyy. Lähtisköhän tyttäret mukaan tohon bikinihommaan?

      Poista
  2. Tai voisko neliöistä tehdä pehmukkeita pinnatuoleihin, ois pehmeempi istuskella...tai sitten vois käydä niin, että viihtyy pian liian kauan pöydän ääressä... t. M

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit